|
|
-♥♥Today is 2009 年 5 月 23 日 星期六 -♥♥The Weather is  |
-♥♥記得要番CoMM3Nt呀``!
| 落雨;心情真差-! |
分類: 未分類 |
琴日放學..我差晗晗功課(短文),所以放學先留低係204室都做(點解晗晗咁鍾意204既-333-?)
做到4:30出左去見B.LEUNG練野;練到5:30先番番去作-w-!作到5:45分就走左;哈哈!
今日本來有得去游水..
唉;不過又落雨,結果都冇去到..
我地可以引用廣告入面個句:唔通連個天;都唔鍾意我xd!
呠.悶死我-vv-,落雨真係慘-3-
邊到都冇得去-w-!
I DoN't LikE Rain-v-
|
| -♥♥日誌開發時間為:2009-05-23 01:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
龍西! BE Happy!;> COmm3nT+'}
|
|
|
koki_ 於 2009-05-24 12:22 AM 發表:
|
|
|
koki_ 於 2009-05-24 12:20 AM 發表:
|
|
|
koki_ 於 2009-05-24 12:19 AM 發表:
|
|
|
ky_3 於 2009-05-23 11:40 PM 發表:
|
|
|
y0bi 於 2009-05-23 08:26 PM 發表:
|
|