| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
| 2008-07-15 |
分類: 未分類 |
今日好開心,
同左小嘉出去,
11:30起調景嶺等,
之後起7-11食野同周圍行,
起KAWAII進行了小型搗亂...
不斷狂笑,
又笑到肚痛,
HaHa...
去左坑口間美國冒險樂園...
小嘉有會員証,
haha...
有多d金幣...
挾左隻公仔俾小嘉..
kaka...
換左好多「非」..
但係ho多機都「握」錢ge...
打籃球打到ho攰...
我and小嘉好din...
排上個架度放個波落個架度...(ho複雜)
小嘉簡直就係推銀機高手...
羸左ho多票票...
之後玩1部不知名既機..
贏左ho多票票...
之後用左商務書券...
小嘉買左本戀人交換生..
遲d交換..
期待下次的見面...!
|
| 發表時間:2008-07-15 06:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ASK U SOMETHING ABOUT TYPHOONCLUB.. 今日開始做第2個題目未ar?! plz到我個qz覆番我.. thxthzthcths~ XDD
|
網主回覆
冇問題..
Posted at 2008-07-16 06:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|