| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 3 日 星期三  |
| 2008-09-03 |
分類: 未分類 |
今日..
quite ok...
一切也不錯...
HIST的老師也ok...
but...
地理竟然又係MRS.HO..
預計geo將會不太好...
IS..
我最憎的...
不知今年由這MISS教,,
會5會ho d..
Eng...
ok la..
ms so say we will use the grammar1..
i felt scared..
because i remembered i have sold it..
but i see it in my drawer...
REcOvERrY is very happy...
RE堂...
同yuKi(冼詠琪)1齊做科長,,
good..
5洗做跑腿and跟班...
晏晝係綠社週年大會...
悶死=v=
不過幾搞笑...
搵人做啦啦隊...
冇人做...
drama有個姐姐走尼叫我join it...
我差d 4get了她..
只認得her sound because she get fatter...
haha...
ECA報了drama and table tennis...
冇change...
|
| 發表時間:2008-09-03 07:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-09-04 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2008-09-04 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|