| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 10 月 31 日 星期五  |
| 2008-10-31 |
分類: 未分類 |
今日...HalLOwEeN...
都有ok多糖...
半個鐘1堂,,,ho快過...
EnG堂sHaRe pOeM...
mAtHS堂竟然明...^V^
MisS tSaNG粒糖hoho味...
tUeSdAY Re-TeSt...
ho驚5識...
LuNcH之後OLE...
去香港大會堂睇"上帝來到中國"...
同個F.3 ge人1齊..
佢saY 我F.4就有機會做LeaDeR....
BeaCaUsE F.2得我1個...
場show超悶..
頭兩場瞓着左...
ho彩冇比人鬧...
大把人瞓着...
TinG日pOsT場刊la...
|
| 發表時間:2008-10-31 08:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|