| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 12 月 12 日 星期五  |
| 包尾-v- |
分類: 未分類 |
今日sPorts daY...
6:20出門...
成朝反胃+咳...←5知why..緊張吧...
同lu明anD lu嘉 by bus...
坐巴士ge時侯幾乎嘔出尼...
負病上場跑...
結果...預左...包尾...
200anD400都係...
不過有得落場跑即係我都ok勁...
最衰400跑晒d力...
200追5到...
可惡!!!
贏到兩分...200→1分..400→1分..
2A hO勁牙...XD
GrEeN hOuSE is the best...
仲以為拎5到社際全場總冠軍...
點知拎到...
本來GreeN hOuSE條 bar chart超低...
丙組得半粒...
bUt後勁凌厲...haha...
丙組輸左比Red HoUsE...
大佬hO勁牙...
幫我地GreEn hOuSE 4x400贏到...
本來尾2嘛...
GreeN hOuSE Is tHe BeST!!!!!!
|
| 發表時間:2008-12-12 08:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|