| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 12 月 15 日 星期一  |
| 2008-12-15 |
分類: 未分類 |
今日..
5係太順利...
NeEdlE wOrK粒骰差少少...
so要留堂...
但係竟然冇留堂回條...
maYbE佢寫漏左la....
天助我也=]
NeeDLewOrK做10世都5得la...
郁都冇點郁過...
我5可以衰起needlework手上架...
EnG堂算係留心la...
i like EnG!!!
我要keeP住EnG ge成績...
中文...
LisTeninG +"同音字" TesT....
作文ge時侯...
掛住傾計...
作得1頁...
MaTH teST...
5識!
GeOG...
BorinG!
WorK haRd!
|
| 發表時間:2008-12-15 08:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|