| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 18 日 星期六  |
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
| 試卷派晒喇 |
分類: 未分類 |
我知都自己所有科既成績....
中文:59.5
英文:55/28
數學:53
科學:50幾分
ih:16/9.mc:23
你地呢
仲有啊
|
| 發表時間:2006-11-17 08:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| 今日對卷啊 |
分類: 未分類 |
今日對左數學同埋中文><
好緊張啊
數學差小小唔合格啊...53分
而中文就好d 有60分都有幾分安慰
唔知你地d成績點呢?
希望你地留d言同我講你既分數喇111111 |
| 發表時間:2006-11-16 05:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
| 終於考完試喇 |
分類: 未分類 |
今日係最後一日啊
考英文同is
我x啊英文miss tang 好像冇教過野咁
都唔知點考...
搞到我一朝起身溫習...6點半啊=='媽咪啊救我啊
所以咩有d識有d唔識lo...
不過都係開心因為終於都考完喇 |
| 發表時間:2006-11-15 08:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
我像小龍珠咩?  |
分類: 未分類 |
今日考ih同數學啊
超級緊張啊.........
ih識dd喇^^不過數學就==''唔好提喇
不過好彩有1個幾鍾既溫習時間,,我就叫小米同我補一補
之後就入試場...識dd喇不過最後個part唔記德條式
係咁做係咁做
做到傻不過都係錯
係cOL既時後唔端端miss fufu 話我個頭像龍珠頭wor
好開心啊
有人話我頭好型wor 係咪開心呢????
<--像唔像???
|
| 發表時間:2006-11-15 08:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|