∫不失去過※不會知如何珍惜╯
∪∩記着每一天發生的事情......
↖↘平平淡淡的休閒生活↗↙
↑→累了,,開始想休息←↓
a020102
暱稱: ◇。天≠少〥
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
分手了....
見到你咁我開心好定喊...
2008-04-22
2008-01-06
n年冇打......
文章分類
全部 (39)
一日一則 (34)
愛的感受 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 39
今日人氣: 19
累積人氣: 2308
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


今日...........

 功課少,,默書多........

連續兩次食蛋= ="又要再重默......

默完又默好悶.........食蛋咪食蛋囉~!

個老師成日煩住人,,食蛋又有罪咩......!?

科科都合格,,偏偏得佢個科我係唔得既,,好無奈囉~!

個老師教得衰就算啦,,係到怪人,,頂佢~!!

 

刊登時間:2007-10-23 09:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 a020102 的日誌)


綺琪 於 2007-10-24 12:01 AM 發表:
唉...我黎哩度係有野要講既~
就係伊姐叫我地千奇唔好著visual or punk!
佢話我地唔襯wo,,行出街只會比人"笑"...
請問你認同嗎?!
你還會堅持著visual or punk嗎??
你還會跑步和做運動嗎?

~~~~請盡快答覆~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]