您已經停留了
;)`
 
 
 
沒結果仍然迷惑我 這個吸血惡魔
越愛越墮落竟吸引麼
喜歡眼淚 喜歡折磨
而你卻可忍心將我隨年月消磨
撒旦為何還纏著我 逼我想你更多
若施舍一點苦楚寧可親手摧毀我
誰對誰錯誰最難過我很清楚
能得到過亦不錯★
 
  
如果忽遠忽近的灑脫
是你要的自由
那我寧願回到一個人生活
如果忽冷忽熱的溫柔
是你的藉口
那我寧願對你從沒認真過
 
  
難道我做你愛的玩具 夜來無事想過去
幻想某段情節就流淚 難過到叫誰亦贊許
其實快樂退出不是罪 不怕誰再吻你嘴
因失戀很累 寧願玩的更累
娛樂 難道不懂去取

2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


2009-12-02 分類: 未分類

你冇病丫?!

成日講過唔算數..唔係得你先識係qooza打野黎嘈人咖...

算喇!!你係我心目中以經信譽破產,,以後都唔會再信你囉,,

又話唔講,,唔講唔講,,咪又係講左,,

食x喇你!!

唔好以為自己好串,好有料丫,其實唔係囉唔該!!

我都忍左你好耐咖喇,,

由f.1忍到宜家,,你係咁打qooza嘈我,,

我都唔咩點理過,,因為我重當你係fd..

宜家呢,,邊個唔當邊個係fd丫?!

我比面你,,唔講你係邊個,,

自己知自己事喇!!

唉,,冇野好講囉,,一開次就唔應該信你!!

 

發表時間:2009-12-02 07:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 a0211069 的日誌)


hiuman1004 於 2009-12-03 09:30 PM 發表:
cM[;`
-_-算吧算吧.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccyoyo8 於 2009-12-02 10:59 PM 發表:
好撚串咀WO~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Charlene0131 於 2009-12-02 08:00 PM 發表:
做咩事`?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuwong19 於 2009-12-02 07:52 PM 發表:
comment
不要生氣了唄!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sHitGirl 於 2009-12-02 07:51 PM 發表:
c0mmEnt;
吾好咁嬲:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiic0 於 2009-12-02 07:48 PM 發表:
x3x五好咁嬲.
comm3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





a0211069
暱稱: 霖霖Babe
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2025 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2011-09-15
2010-12-12
2010-10-11
2010-10-02
2010-09-30
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 286
今日人氣: 11
累積人氣: 3443