你冇病丫?!
成日講過唔算數..唔係得你先識係qooza打野黎嘈人咖...
算喇!!你係我心目中以經信譽破產,,以後都唔會再信你囉,,
又話唔講,,唔講唔講,,咪又係講左,,
食x喇你!!
唔好以為自己好串,好有料丫,其實唔係囉唔該!!
我都忍左你好耐咖喇,,
由f.1忍到宜家,,你係咁打qooza嘈我,,
我都唔咩點理過,,因為我重當你係fd..
宜家呢,,邊個唔當邊個係fd丫?!
我比面你,,唔講你係邊個,,
自己知自己事喇!!
唉,,冇野好講囉,,一開次就唔應該信你!!