2009 年 12 月 6 日 星期日  |
| 2009-12-06 |
分類: 未分類 |
Hal0~~
各位everyboby:
我又賣番con喇!!
上次賣con~~我丫媽係唔知加唔比既!!
今次呢~~我就係光明正大咁賣既!!
我丫媽知道我賣con咖,,佢都比我賣con XD
哈哈~~
所以呢~~~要買CON就搵我喇!!
geo就65 [年con]
seeshell就100 [年con]
peach colour 就120 [得半年既con]
neo就150 [喱個都係年con]
|
| 發表時間:2009-12-06 10:48 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
多謝晒^^ Posted at 2009-12-06 10:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ August 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|