2010 年 4 月 5 日 星期一  |
| 2010-04-05 |
分類: 未分類 |
唉,搬左黎mk~
番學好唔方便哦v * v
不過,交收又方便左啵XD
喱排好多野搞丫~
遲D新屋可以BBQ ;P
正丫~~!!
|
| 發表時間:2010-04-05 11:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kTY_ 於 2010-04-06 12:59 AM 發表:
COMMENT`
|
|
| «‹ March 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|