您已經停留了
;)`
 
 
 
沒結果仍然迷惑我 這個吸血惡魔
越愛越墮落竟吸引麼
喜歡眼淚 喜歡折磨
而你卻可忍心將我隨年月消磨
撒旦為何還纏著我 逼我想你更多
若施舍一點苦楚寧可親手摧毀我
誰對誰錯誰最難過我很清楚
能得到過亦不錯★
 
  
如果忽遠忽近的灑脫
是你要的自由
那我寧願回到一個人生活
如果忽冷忽熱的溫柔
是你的藉口
那我寧願對你從沒認真過
 
  
難道我做你愛的玩具 夜來無事想過去
幻想某段情節就流淚 難過到叫誰亦贊許
其實快樂退出不是罪 不怕誰再吻你嘴
因失戀很累 寧願玩的更累
娛樂 難道不懂去取

2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天


2010-04-11 分類: 未分類

我要搞BBQ丫~快D報名喇

地點;;我新屋(長沙灣道)

集合地點;;太子地鐵站E出口

人數;;35人樓下-,-

每人比30-40到喇~(唔係比我咖,係要黎買野食(!))

日期;;大家可以傾下先再定

時間;;大家諗諗先喇- -

P.S;有樣野超重要的(!!)

係我屋企係唔可以講粗口(!!)

請大家自重(!)

 

-----------我要去冬菇新屋BBQ--------------

你係邊個?;;

電話係咩?;;

你想幾時?;;

想食D咩?;;

MSN係咩?;;

--------------------唔該,到時見-----------------

發表時間:2010-04-11 02:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 a0211069 的日誌)


kaimantimtim 於 2010-04-11 08:14 PM 發表:
到時傾啦茹茹
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiuman1004 於 2010-04-11 07:34 PM 發表:
comment;D
-vvvv-太遠了; 去唔度a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去到既xd
Posted at 2010-04-11 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sandy7821 於 2010-04-11 03:10 PM 發表:
暈,咁遠
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

30-45分鐘咋MA~
我日日都係咁番學咖喇~
Posted at 2010-04-11 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccyee0308 於 2010-04-11 02:45 PM 發表:
我去吾去得orz-____-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK AR
Posted at 2010-04-11 03:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





a0211069
暱稱: 霖霖Babe
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« July 2024 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-09-15
2010-12-12
2010-10-11
2010-10-02
2010-09-30
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 286
今日人氣: 8
累積人氣: 3824