2010 年 4 月 11 日 星期日  |
| 2010-04-11 |
分類: 未分類 |
我要搞BBQ丫~快D報名喇
地點;;我新屋(長沙灣道)
集合地點;;太子地鐵站E出口
人數;;35人樓下-,-
每人比30-40到喇~(唔係比我咖,係要黎買野食(!))
日期;;大家可以傾下先再定
時間;;大家諗諗先喇- -
P.S;有樣野超重要的(!!)
係我屋企係唔可以講粗口(!!)
請大家自重(!)
-----------我要去冬菇新屋BBQ--------------
你係邊個?;;
電話係咩?;;
你想幾時?;;
想食D咩?;;
MSN係咩?;;
--------------------唔該,到時見-----------------
|
| 發表時間:2010-04-11 02:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
comment;D -vvvv-太遠了; 去唔度a_a
|
網主回覆
去到既xd Posted at 2010-04-11 11:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
30-45分鐘咋MA~
我日日都係咁番學咖喇~ Posted at 2010-04-11 03:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
OK AR Posted at 2010-04-11 03:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ July 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|