激fun~
第一曰..遲左起身,,10點10先到屯碼
去左睇海豚,,睇完網魚
玩左2次,,total網到3條魚mo,2隻蝦mo- -
玩完,,到夜晚,煮野食
冇味既-^-
9點幾,,去玩夜行,,4條友一齊,,分3組
好驚
玩完,,番去洗白白
D女仔又話講鬼故
講左好小- -
比LING姐叫訓教
個冷氣本身已經好凍
YAN仲要訓訓下,夾走左我張被- -''
凍死我,,過左陣
我同佢搶我張被
過多陣,,佢隻腳搭住我個肚= =
冇理佢,,因為真係好眼訓
第2日
我又份煮野食XD
我煮旦治!!~
我覺得幾好味;P
之後,,去左晒鹹旦黃同織魚網XD
完晒
搭船番屯門,,,
再搭59X番屋企
打晒- -
哈哈
幾好玩丫;D
|