MY Love ..
愛1個人比忘記1個人; 究竟那1樣比較容易咧?`
a0301101
暱稱: LWS-`晟
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
梁慶旭 安息吧
班會+家長日+某原因
第1日上班
第一份工作
久未露面
文章分類
全部 (39)
日常大小事 (12)
重要不過的訊息 (11)
亂寫 亂玩 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 252
今日人氣: 5
累積人氣: 3630
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


2008-02-25 分類: 日常大小事

 今天和E班大戰1場,,雖然得很難看,,

但因為有他在看我打波,,我也覺得今場打得很快樂,我今場也打得不錯

全場攻入1分...........

到上陳曉X堂,,因他要去禮堂做點事情,,所以搵人代課

翅妹冇拉拉問我,,放學食吾食野,,他說小米有M記的優惠卷

我就說去..`

小米1把優惠卷拿出來,,翅妹就搶了2,3張,,寶2和YI又問我拎,,到最後我只有1張

去到M記又話吾食M記,,那我甘辛苦搶來的1張優惠卷有什麼用?!

食完東西,回家的時候我看見了他..1個我很愛他,,但不屬於我的,,

 

 

我立即走第2條路..........................

 因為很害怕見到面,,不知說什麼`]

 

 

如果 當天偶然曾提起我
難道我 這樣已經足夠快樂
如果 沉默真的太多 因我怕又出錯
不想躲 但怎麼跟你講 可否接受我

而每次見你身邊許多許多個
假設你是我 怎可能沒妒忌 沒痛楚

再記掛你多少光陰 瞬間不覺已消磨
來日老掉時 仍是獨個麼*

想到你 夜深中突然心痛過
求憑著一首歌 你一生都記得我
想愛你 日子為何都給錯過
多少個秋和冬走過 才肯喜歡我

如果 只感到無聊才找我
能共你 說著笑都感到快樂
如果 何日街中碰到都見我是一個
可清楚 日子的喜與悲 想跟你渡過


想到你 夜深中突然心痛過
求憑著這首歌 你一生都記得我
想愛你 像此生未真的愛過
多少個秋和冬走過 才可清楚我
怎麼你竟然捨得我 常孤單一個

  

{ 寶琦叫我聽聽的歌 }

  






訪客留言 (返回 a0301101 的日誌)


kkkk 於 2008-02-25 09:34 PM 發表:
HEYMAN=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kkkk 於 2008-02-25 09:33 PM 發表:
HALO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kkkk 於 2008-02-25 09:33 PM 發表:
你好。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XD 於 2008-02-25 08:56 PM 發表:
大佬晟.好耐冇見wakakakka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SHEKKKK 於 2008-02-25 08:37 PM 發表:
cM ahh* 林生* =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kkkk 於 2008-02-25 06:50 PM 發表:
永晟哥哥, 今晚跟你 啜腳指。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YCH0330 於 2008-02-25 06:46 PM 發表:
CM!*.. 你打波都係太善良-0 -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



visual 於 2008-02-25 06:40 PM 發表:
永晟bb
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



visual 於 2008-02-25 06:38 PM 發表:
林永晟!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaicat1201 於 2008-02-25 06:18 PM 發表:
你好似一個人呀

@@..好熟面

sup你嫁...cm比你哦

http://hingcat.nets.hk/傀儡論壇

得閒黎玩下丫...叫多d朋友仔黎陪你都唔錯嫁^^

加油!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好似1個人?!  你的FD嗎?!
 
Posted at 2008-02-25 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]