MY Love ..
愛1個人比忘記1個人; 究竟那1樣比較容易咧?`
a0301101
暱稱: LWS-`晟
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
梁慶旭 安息吧
班會+家長日+某原因
第1日上班
第一份工作
久未露面
文章分類
全部 (39)
日常大小事 (12)
重要不過的訊息 (11)
亂寫 亂玩 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 252
今日人氣: 9
累積人氣: 3649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


左打打,,右打打 分類: 亂寫 亂玩

 不知為何?!星期2都是最無聊的1天 ..

叮噹  叮噹(放學的鍾聲好像不是叮噹的-`-). . . .. .... ........放學了!!

好像什麼都沒做過就放學了...

放學就去打冰賓波 , ,不知為何我們這班人1迷上1種活動就會1直去玩它

好像之前的桌球, ,再之前的唱K

今天, ,我1直被小炎玩, ,好像數1,2,3跳起等等...

 

今天也沒什麼打, ,就打1下我的朋友  

 

我們當中, ,小炎是最愛玩, ,但也是最關心朋友

               C老大就是愛當大佬的人, ,愛玩指數和小炎有得比拼

               新仔就是最正常, ,很COOL的, ,很有型令仔...(賣廣告嗎?!-`)

               葉生就最白痴, ,什麼都可以說1大餐

 






訪客留言 (返回 a0301101 的日誌)


windia121 於 2008-03-05 09:21 PM 發表:
因為我都成日去..所以好清楚呢..



對...我同佢都系永遠GE好兄弟XDXD
我希望你地永遠系兄弟..可以開開心心喇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哦,,
還有我那個是豪放形小便...不像嗎?!
Posted at 2008-03-05 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



windia121 於 2008-03-04 11:02 PM 發表:
系廣場個會所到影GE..=3=

你扮小便吾似丫..>3
你同葉生..真系好兄弟丫~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又知系廣場個會所影既?!
 
我同葉生系永遠永遠既好朋友!!!
Posted at 2008-03-05 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



~_阿偉_) 於 2008-03-04 10:14 PM 發表:
=.-~!~!唔知打咩回應好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



. 瑤 於 2008-03-04 09:43 PM 發表:
C . . M . . = = "
點 解 你 可 以 整 張 咁 既 相 係 到 架 . . .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 白痴...是扮的, ,真的給你看小便嗎?!
不美嗎?!
Posted at 2008-03-04 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YCH330 於 2008-03-04 08:48 PM 發表:
搞錯\__________/咁話我..仲話係FD.. (說笑的..*)
你打留左句..仲有乜野都會笑1餐 =]]

咁你自己又係點A___________A'' .. ?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我沒什麼特別...
但是我們永遠都是好朋友, ,是不會改變的
Posted at 2008-03-04 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]