今日上通識堂時老師係到講書....我覺得悶咩玩下....佢係到話尻我叫我拎書出黎...之後我咪同佢講我唔拎出黎..吹咩...你以為你係邊個叫我拎書出黎.....就洛堂個時佢就叫我出黎..佢同我講話知唔知道點解我要話你....我話唔知!你講書好悶.....佢同我講佢會改...之後就走左都唔知佢想點...