|
|
18/01/2011
|
請問今日我講左幾多句粗口xd?
小息去左還果3本書- -
又被吸引了- - 又借了1本
上堂
睇完自己d成績-.-
已經說了幾百次粗口>,<''
囧;選班長- -
1直冇聽過佢廢up- -
冇喇喇- -比人叫名- -
望1望黑板= =
候選人有我囉-0-
我第1句係: 下?
完全唔知咩事= =
好彩得3個讚成xd
英文堂;
爆左粗>口<
呀何- -
搞到我連續爆左3次粗口
「屌你;妖;頂你」- -爽yy^口^
班主任堂
又轉位-.-
我要坐窗口位丫/3333\
窗口位風景美麗>3<
轉左位知後- -
比d男仔包圍;
個風景差到爆;sad
上堂傾計實比老師睇到喇v3v
我以後上數學堂仲點畫畫b0;(?
李老板v3v
轉完位放學;o
老師走晒;我嬲到爆>^<
沖落小食部買野飲a_____a
有咖啡賣>3<
忍口了v3v沒買;
買了黑豆漿;o(關醫生>,<''我係咪好乖>v<?)
飲完- -返課室做功課
同鍾蚊蚊1齊做;)
蚊蚊叫我大聲咁講「我愛你」
我唔制xdd 怕羞xdd
跟住叫我大聲咁講「屌你」-v-''
呵呵;佢估唔到我真係講xd
過左陣;$
班男仔挽打飛嘟-______-明架喇~
竟然女仔都....- -'' 當然我冇份- -
跟住做到5點9走佬- -
邊走邊做功課-v-
| |
|
« | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | ... | 423 | »
|
|