痴線架!!系咁默書..中英1齊黎!! 保得住中文,保唔住英文.英文得30分:o 唉.星期1-4都唔准開電腦:(sad. 電腦整壞左:( 主機濕水!! 金次真系GG+許許了.. ((被洗腦xdd)) wow.汁房!亂過屎塔- -.勁多垃圾 知道這是什麼ma?xd沒錯!是三眼仔!!xD((踢飛 Running man:D笑死我xd挽過山車邊唱歌!佢地個樣好搞笑xd 信不信由你!! 喜歡亂說的人給我滾:D 我的人生目標又不是要討好您 我喜歡當個笨小孩:)傻得是福xD