呀~好正呀>w<
聽日同後日都唔洗交功課呀
今日練籃球果陣
都好開心姐
起碼我幫左我果隧入左2分
聽日就係詩歌喇-,-
好驚囉-3-
我地班輸硬v3v
根本唔係唱o既!
班班都午息練!放學練!
我地班呢??唉...打定輸數
私はこの悪いあなたと恋に落ちて後悔している。
我後悔愛上你這個壞人。