|
|
22/11/2010
|
我放學果陣Q__Q
見到陳穎峻.__.`
我果陣真係o晒._.`
好彩控制到自己._.;`
佢咩都冇變過Q_Q;`
除左..............
-----------------------------------
笑左-.-為左跑9分鐘;死都唔入醫療室=v=;
不過好辛苦囉我- -勁想嘔又嘔唔出- -
仲要收兩樣功課-.-;
過左陣冇事喇:D
跑9分鐘-.-得果7.6圈-,-;;
跑果陣;呀Ann撞我囉-0-
跑下跑下我又差d跌低-_-;
放學之後;細粒釘話我鐘意森哥囉-.- 0晒嘴
走果陣-.-比人話我係細粒釘老婆囉-.-搞gag咩-.-1個高1個矮-_-
仲要比超哥叫我做呀妹-.-[唔夠佢高/_\]
| |
|
« | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | ... | 423 | »
|
|