|
|
28/09/2010
|
佩宜姐`
我睇完你個Blog好鬼hi- -v
我都好想同你坐;]
我懷念
懷念6年級果時
次次上堂
我唔係聽書;]
係聽你講粗口x]
明明你用緊粗口鬧緊老師
你會鬧鬧下鬧左我
我懷念
懷念6年級果時
不論小息;上堂;食飯
你都打我;]
我懷念
懷念6年級果時
你時時黑黑
都拎住塊鏡;]
我懷念
懷念6年級果時
你抄我功課
我抄你功課
我懷念
懷念6年級果時
你成日同我講你鐘意邊個
講你同邊個點點點
你所有人地比你既野你都同我分享;]
我好記得
有次上常識堂
CoCo話你抄野
你好嬲
最終你喊
你仲記得我點引你笑嗎?x]
我拎陳穎峻張相引你笑
你真係笑x]
仲想拎筆畫坉蚍侘Kx]
小息果陣
你同我去到6d課室隔離
傾心事
講講下喊
我都唔知點安慰你好xP
哈哈!還有啊
打針果陣
你個鼻好紅
個樣好好笑xP
你打針個樣仲好笑^^
講真牙~我真係好想再安慰你;]好想再聽你d粗口;]坐你隔離;]比你打;]睇你照鏡!
| |
|
« | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | ... | 423 | »
|
|