今日`
中秋節`?
下`唔覺囉!`
同平時1樣!`
返到屋企`
沖涼`坐陣`食飯`
自己係房過中秋`
所謂既過中秋`
就係`
對住部電腦`
搵野玩!`
似中秋咩?`
真係唔覺`
普通日子炸嘛`~_~
唉....