由於血壓低
我小學果陣;早會次次都頭暈;好想嘔
後黎呀媽話我知;我朝頭早唔企得!!一企就暈~
今日係中學
我勁到早會;;開學禮;;影相
都冇去到
去晒醫療室囉
好慘囉~_~
*************************************
佩宜姐;;生日快樂啊
早點找到你的如意君郎