零晨4點起左身-.-
換衫-.-洗面-.-刷牙- -
做晒呢d野之後
訓左係呀媽張床z3z
呀哥玩野-3-擺兩個鐘係我隻耳旁-.-
最後當然比佢煩到起左身-,-
我就特快開電腦- -
寫Blog~轉msn名~旅行前最後說話~ =]
我會掛住大家的>.<