|
|
22/08/2009
|
好討厭星期六,點解?哦~係敢ge,我呀媽話五六年級ge成績卡要有多D野,就幫我加入好多活動(高節、樂隊、普通話課程、音樂class......)。 星期六第一課係普通話課程,跟住係音樂class,再跟住到高節,再再跟住到樂隊,返到home坐一陣(幾分鐘),就要補習(補到差不多5點), 6點半學鋼琴,學完鋼琴睇陣電視就食飯,食完就睇住我呀哥同呀媽玩電腦T.T!我真係好討厭星期六呀!
| |
|
« | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | 422 | 423 | »
|
|