幫豬肉佬提早慶祝生日;3 約左9點,本身我諗住早d到-_- 點知早唔到,不過時間岩岩好xd準時!ya 屎忽-3-.主角遲到.死矮仔都系- -!! 4條友仔去睇戲a__a.饑餓遊戲.幾好睇;D hugo ho又話唔好睇;最正系我狅傻笑. 睇完戲就等hugo ho黎;')醒目左.識訂蛋糕 跟住就5條白痴去食野,um..由於我有選擇困難症..(真的-.-) 我咩都話冇所謂,而Ronna跟得我多-.-又冇所謂.. 最終求求奇奇咁去左KFC食野. 由於d食物太油同埋等陣食蛋糕.我同ronna都唔食住;D ((豬肉佬~你減唔到肥架啦xd)) 等佢地買晒野食,我同R(囧)去左買禮物. 講真我自己都唔捨得買比自己-.-; R媽媽比電話黎,叫R去沙灘放狗-v-" 但系因為我時間唔夠(唉),最終冇放 不過去左沙灘食蛋糕..大家都冇叉用.搞到好狼狽v_v 本身我諗住整d蛋糕整落矮仔同豬肉佬到, 點知狼狽過頭-_-冇整到((0h..我件新衫同褲中左野;( p.s 嘛~又挽返moov-_-!冇au咁正 不過d衫又靚過au;; ((情侶裝耶!![指]))xD