琴晚玩facetime點幾兩點
今朝早同大佬傾左陣
就出左去踏單車
i miss you
踏左去南生圍
南生圍火竹 係度睇:P
踏完之後去左買波褲haha
夜晚番到屋企同大佬facetime again:)
今日好早起左身同親愛的大佬傾左陣(我好愛你)
同親愛的大佬傾左陣
就去補習拉
補完完打比大佬拉
跟著親愛的大佬話你唔洗揾我拉
佢話有野食:P(miss you)
跟著就出左去YL打波:)