


![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hapi day on today ^^ 金日8:00am起左身. . 睇電視玩電腦. . 11:00am落街食野. . 之後搭車返TSW 個天落雨. .好彩冇淋濕姐. . .我好憎個天牙 2:30PM返小學玩牙. . .勁hapi ar. . . 食野. .5:00pm 打排球打到6:00pm. . . 之後返左tin yin ar 6:30pm返到home 玩電腦><!!!! 2006-05-27 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||