


![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
補27.1.06 今日系第2日既年宵我9:30返到學校.點知鍾逸軒CALL 我牙問我系邊話系學校佢叫我去頌富商場揾佢1齊返學校預備 年宵既野好勁5 HAPI 比死人鍾逸軒話我系佢隻狗....我話有冇搞錯....咳咳!!好定你5順牙.....金日我累牙成日刀冇得坐 勁辛苦,但系刀系好開針牙....聽曰要更加努力牙1C*V* PS 老豆好多謝你尋日幫我吔同畏我食野吔 LOVE死你牙 PS 吾該某D人吾好跟風牙...又吾知自己大陸落離WO...吾好系到扮哂野以為自己好靚牙.收皮LA 2006-01-28 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||