


![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
金日好凍牙!返到S cHOOL上班房田雞系度發脾氣同振道...唉5知點做好....好討厭 我L O vE 1 c B a by....k a k a// .....田雞我5會再中2你牙 聽日要換季! HATE*
尋晚發夢見到有人訓教!//之後右見到同DADDY去左唱K*唱百變小櫻! 跟住就換3返學laaaaa*收末?開心開心//*班傻仔係到抄末?.
[=1C c las s b ab y f d=]* 排名不分先後=]] 梁嘉傑[=老豆*] 田威敏[=田雞*]] 李嘉偉[[ 火車 頭] 鍾逸軒[牙旺] 楊振威[龍金威'']] 戴燕婷[[婷*] 林詠詩[牙L A M]] 馮綽琳[[細y''] 張朗喬[牙 喬]*! 番禺*!'' I L O VE 1C B A BY* 我要日日都咁開心*W* 說煩*我要答謝你! 可* 愛你* 1樣*也可憎你!
不妥`極不妥`因我*疏忽比較多!
從前我日記*頁頁都是你*今天努力撕*毫無懷念那餘地!
仍未看化`越會怕`
往日志願要相熟-:熟到今天卻是痛!
2005-11-16 10:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||