


![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
好無奈........................因為自從我識左黑仔我重中2左佢,,田威敏知道我中2左黑仔.............. ...........佢就好似失戀敢====xDD琴日佢奇實發燒但佢刀要返理上堂. . . . . 奇實我重中2佢. . . . 我琴日好擔心佢有事ge. . . 到左金日見吾到佢. . . . . . 有D吾安樂甘 . . .吾知點算. . . . . . 我放吾低佢........ XDD
2005-10-18 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||