


![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
之前可樂廠0既相*V*
好野終於post到d相la 07/06 today hahahaha*3* 金日去hong kong藝術館 1:00pm返到school...之後返home*v* PS::好討厭....好憎恨你.\3/. ps::sorry 陳老C我吾會再誤會你r...亦都吾會亂咁聽d人講架la >3< ps::sorry 乘10次...陳老c吾好吾hapi r 笑!!! >wwwww<
2006-07-07 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||