|
|
2009 年 6 月 26 日 星期五
|
|
2009-06-26 |
|
金日,晏就我出左荃灣,媽咪係個冰等我0.0
之後我地去左荃灣中心(吾知係咪叫荃灣中心)
我地又食下野野甘啦0.0行下...
行到甘上下0.0
就去千色,又食野^^
yummy....~_~
我地上左去,見到有得買零食
我見到面包超人既朱古力,同好大大大既蟹枊0.0
蟹枊 面包超人既朱古力
|
|
|
2009 年 6 月 23 日 星期二
|
|
2009-06-23 |
|
好 快 考 完 試 La~
好 耐 冇 同 1 B 一 齊 上 堂 啦 >< I MISS
希 望 我 既 努 力 冇 白 費 La
嘻 嘻 '
你 有 愛 人 ,但 我 個 心 又 吾 知 點... 又 鐘 意 左 你..
但 你 冇 愛 人, 但 我 就 好 吾 鐘 意 你 - -Z
咩 世 界 0a0"
|
|
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 49 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|