2008-03-31 - !|°]♣*友情" °×飲水﹢*飽♧,."•|['+*!× - QOOZA 網上日誌
!|°]♣*友情" °×飲水﹢*飽♧,."•|['+*!×
~〝我講ge係道理...你講ge係歪理...所以你係某里...而家擺明寸你〞!!
.[= uUu`````我最愛的!!!!"◆[[`°臭男人 ___*
×﹢°愛上我♀.你會很痛苦+]﹥+×但如果愛上你°`╳×你會"非常痛苦*]]
a1996331
暱稱: *---♥愁BB''﹏糖``>/\<
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
曳曳._______.``心♀痛...
2008-07-25
2008-07-24
2008-07-05
2008-06-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 215
今日人氣: 33
累積人氣: 8409
2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


2008-03-31 分類: 未分類

今日12碎喇~

生日願望係同殘障拍拖!!!!

希望會實珼喇!!!!!!

 

發表時間:2008-03-31 02:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 a1996331 的日誌)


ckw1996 於 2008-04-05 02:17 PM 發表:
瑤瑤..
其實你中意邊個姐?你一時同我講中意佢..一時又話中意佢
好複雜呀=]不如你試下忘記晒佢地..搵個第2個好ge男仔啦!!
我唔想見到你成日喊呀>3<'' 喊到隻眼種晒!!喊左唔靚女架
不如同佢地做朋友好過做情人..佢地係識得ge..你同佢一齊俾第2個中意你ge人知道左
又會唔開心..如果係咁ge..一齊做個好朋友啦..都會好開心架!!
係得呢位小明唔識諗姐..唔想見到你唔開心囉..你唔開心我都唔開心架!!!笑下啦
睇完之後..我都想喊呀!!打緊呢d野果陣我喊緊..
點解冇人可以知道瑤瑤ge心情?
愛幾個人..不如放手吧..對佢地同你都好d~
 
你條粉皮我好撚憎你囉..你fd都話左唔緊要啦..做朋友咪得囉
係咪搵我算帳呀?我好撚驚呀!!我驚串9到你喊呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我愛殘障
Posted at 2008-04-14 02:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiyanlau 於 2008-04-05 10:22 AM 發表:
瑤唔好理佢!!
我冇講過你唔可能搵我!!!
我只係講過..你嬲我恨我的我唔再搵你喳
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係!!!!
我五會理佢>33333333333<
Posted at 2008-04-14 02:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiyanlau 於 2008-04-05 10:19 AM 發表:
唉...
唔好吵啦!!!!!!!!
我唔想佢個p0俾人數臭呀!!!
你唔好吵呀!!!!!
偽咩姐!!!
我早你幾日學魔術嫁!!!
同時係你冇俾心機去學!!!先冇我做得咁靚!!!!
係我錯....算啦!!!!
我唔想有其他人偽我煩!!!我成日講我想身邊d人開心呀!!!
如果唔係我學魔術做咩呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SiuMing2006 於 2008-04-05 10:11 AM 發表:
你洗撚同佢講sorry呀!!
佢邊位..
佢受唔受得起..
就算你係垃圾咁又點..
我仲垃圾過你啦..
我地一齊學魔術..
過一排你仲勁過我..
呢d證明你唔係廢物垃圾..
係證明你有天資聰敏..
咁樣值唔值得一個普通人..
去愛一個不知什麼東西的新鮮蘿蔔皮..
我既出現令你唔開心!!!我係到對你講一聲sorry..
上面呢一句應該係佢同你講返..
唔撚係你同佢講..
仲有明明ckw1996你唔知咪撚係到嘈生晒..
你問下人你個fd衰乜啦..
你睇下前面d留言..
有幾多個係黎屌柒佢多心花心玩鳩人..
ckw1996這筆數慢慢才找你傾..(不是恐嚇)
李x瑤我同你講..
剩係識哭係冇撚用..
雖然我自己都係眼淺人..
哭完就要找辦法搞掂..
而唔係繼續哭下去..
仲有我希望你以後都唔好再搵劉煒昕..
同再比失望/唔開心既機會佢..
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waiyanlau 於 2008-04-05 10:04 AM 發表:
只可耐心等待!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waiyanlau 於 2008-04-05 08:58 AM 發表:
我想講多樣野...我既出現令你唔開心!!!我係到對你講一聲sorry
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waiyanlau 於 2008-04-05 08:51 AM 發表:
算啦算啦算...你地二個唔好吵啦!!!銘唔好偽我d野係到吵啦!!!我生出黎就係俾人嬲俾人罵..我右唔係d咩野人..嗯嗯..我都成日講赤航仔係好難拍拖嫁啦!!!我右唔係好型好靚仔!!我只係廢物一個....我小學同學果時話我廢物我喊左出黎..知唔知點解..因為我係廢物囉!!估唔到我真係廢物一個..嗯嗯..算啦..我一生出黎就係咁...你想嫁"元來"係同殘障拍拖...嗯嗯..唔係我嫁就唔係我...我祝係地二個開開心心啦...我唔再搵你啦!!!因為我好心換黎嫁只係痛苦!!!加上我睇過你講過d野...再見不是朋友!!...我唔會嬲你嫁...係我生出黎唔好命喳!!!
再見啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SiuMing2006 於 2008-04-05 01:26 AM 發表:
我屌你老味...
昕為左你咁做...
你就....
你知唔知佢哭左幾多次
係學校日日對住我苦口苦面(苦瓜乾)
佢打篇野出黎都係想比你知佢既心意..
但你就話柒佢.....
我都唔知佢點解咁鐘意你
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SiuMing2006 於 2008-04-05 01:18 AM 發表:
生乜撚野樂呀..
生仔沒屎忽就有
我會唔知佢地d三角關係??
我同殘障..佢地成班同一間學校
我知的仲多過你呀傻系
你講唔講粗口都是這樣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ckw1996 於 2008-04-04 08:38 PM 發表:
瑤瑤...
再一次的:
                        /\/\/\/\
      \生日/\快樂/
       \/啜卜\/
        \/\/
 
〔因為上次唔記得係心心入面打字...所以今次補返~ xD]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]