琴日糸屋企訓死左- ~ -'' 冇番學_ 結果二點幾三點醒>< 醒左唔出得街''
旦糸琴晚自已夜晚又死左出街 xZ 去左青公'' 坐完之後落左皇室''
禾就飲冰水 >\/< 好飲 由於果時太熱喇 =] 尼兩晚刀落左去 果度好舒服 ^-^
去完就去左燒野食 -~ -'' 行過去果時熱~~
行到過去好似洗完頭甘 >< '' 挽到三點幾'' 就回家 !
{{妹天霜著尒已變成習慣 1直幻想尒在禾身邊 牽著尒滴手 禾和尒 甜蜜滴走}}
講過要200%相信尒咖,, 點解會做唔到 ?/33\