做咩大埔甘多野發生 ... 唉 ''
金日冇咩點訓/33\ 糸ㄚ嫂屋企走左番屋企之後,,
挽電腦,, 挽完ㄚ媽刀番黎同禾出街 =] 去左沙田
去完沙田就番屋企長訓 @_@ 訓到ㄚ嫂打黎 ,,
之後出左大墟 ;; 等嫂 ,, 還完碟 , 禾同佢過左富善 =]
糸二號亭坐 ,, 飲酒挽 ,, /\____/\''
飲酒飲到唔畀禾飲/333\ 眠訓唔=醉咖 =[
挽得幾開沁 .. 之后回家去了 =]