琴日見到小陸bb>\/<'
哈 .. 勁開沁 勁掛住佢,, 嘻嘻
糸火車站攬住左佢 /\_________/\ ''嘻嘻 好野''
同佢糸甘傾,, 記住搵下禾ㄚ衰野>/\<
哈哈 xD 琴日晏就出左去,, 去左翠屏 '' ><
唔記得有咩做嚕 ,, 后尾去左富善搵曾思 ,, 好多人 -,-
唉唉 ,, 之后番左屋企 ><
訓左陣 ,, 就出左去皇室'
=[ 四點幾番屋 >< ''
唔算太眼訓 =] ,,
嘻嘻 冇做豬喇 '' 甘早起到身..
琴日聽到好多野唔開沁 =[ ...