岩岩去完明愛賣物會,
石天中個攤位好令.(冠軍)^^
我係個度都有幫手賣野.
個度有好多公仔買,
不過... ...
我行晒成個場,
都係乜都冇買.
行下行下我見到"芬"
同佢行左陣,
我就走左啦!
走之前買左個記念品.
然後塔車返歸~!