I Miss You
最可惜的是,最可惜的時間已經過去
如果可以,真的想回到過去
不用像現在般呆呆地去想著你
a2008018
暱稱: Matthew
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-03
2010-11-26
成績單
2010-09-20
2010-09-19
文章分類
全部 (88)
每月文章
好友名單
小寶寶;) (rcsiofmor)
tommy (tommys456)
1000000粒星星xd (ken_65419886)
..B _O Y (annnluk)
無奈卍小樺 (kill1234)
KaiMi (KaiMi014)
suki (suki0829)
``SiNGeR,, (hsinger1025)
Fish`` (a2003046)
﹋忌廉〞★ (loveAA810)
WaI_-WaI;> (Mandy_97)
莫須有 (skh133)
Kuma (loveowodog78)
Micky (mnl222001)
✖♂【HEEE】♀✖ (Yan1996816)
- 葉子 。 (cindyyip321)
MayMay (MayMay625)
琳 (a2001014b)
你到底在哪裡! (martin060388)
Winnie (winnie970326)
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 330
今日人氣: 9
累積人氣: 2896
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


2010-02-13 分類: 未分類

日先同大家拜個早年,

祝你地新年快樂!

岩岩我諗到個問題:

究境新年重要D

地係情人節較重要?

我得出既結論係(如下)

有人覺得新年係傳統節日,

緊係最重要啦!

(表面上甘講,其實係因為可以收紅包)

又有人覺得情人節緊要D!

因為愛大過天嘛.

最後一D人又話,

兩者都唔重要,

新年就無所事事

情人節就冇情人

總之尼個曲折既問題

到最後係冇真正既答案!

希望你地有個愉快的新年同情人節!

記得留Cm呀!^^






訪客留言 (返回 a2008018 的日誌)


annnluk 於 2010-02-13 07:25 PM 發表:
你講左姐係冇講CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jp_yung 於 2010-02-13 06:39 PM 發表:
呵呵=p
個結論好精彩-_-v
c0M
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]