# I'm 廖 肥 仔 ?
a201038
暱稱: 廖肥仔&13號
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-02-13
2011-01-21
2011-01-10
2011-01-08
2011-01-07
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 245
今日人氣: 0
累積人氣: 2998
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


2009-02-25 分類: 未分類

學界o既希望冇左啦~輸左兩場!

唔通我o既實力得咁多~

真係好唔開心!!

我對自己好失望~~

其實唔應該輸咁多嫁~

其實真係可以打好D"

我地連16強都入唔到~

我點對得住鄉SIR~何中~

我依+只係希望打番一場好波比鄉SIR睇~

不過見到你有睇我我都開心~

------------------------------------------------------

唉~全班30...全級155...好驚升唔到班呀!!

(不過我估唔會掛~)

之後今日放學去左食KFC~呵呵...好正呀~

食左新果個雞比餐~

之後番屋企~

依+出去同呀謙打波~

打住咁多先






訪客留言 (返回 a201038 的日誌)


kristy_fu 於 2009-02-28 06:06 PM 發表:
c0mment
吾駛驚留班w0
有我倍你~
我全班33 XD
吾駛驚w0
下學期+油咪得囉...
add 0il la~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fai1421 於 2009-02-26 12:21 AM 發表:
尿肥唔緊要..打波一定有輸贏.盡左力打就得啦..輸要知道自己輸咩..跟住去改善..下場打反場好ge波比香sir睇..比我地睇...加油..我一定黎支持你嫁...尿肥仔..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



olivialcc228 於 2009-02-25 10:05 PM 發表:
唔好咁唔開心喇....
咁唔開心會唔令仔架...
XD'
下次再努力過囉...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]