國慶先放4日。T.T
已家巖巖翻學翻到屋企。
唉。全班好多人都無寫作業。
結果比N多老師狂批。
國慶都好無聊。
不過就3號同初中葛同學聚會。
都幾開心哇。
可以一起出黎玩就好。
以后可能好少甘葛機會咯。
because。我要努力叻!