| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
| 2006-07-30 |
分類: 未分類 |
今日朝早返教會崇拜
勁眼訓
一路聽道一路釣魚
聽完道之後即刻走返屋企訓返陣^^
之後又出去返去教會同建發,哿君一齊玩uno
好開針呀
之後我地又一齊食野
就係咁又過咗一日啦
(唔知有咩寫)
|
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
2006-07-29  |
分類: 未分類 |
星期六嘅今日
團契就聯誼週
都幾好玩吖
不過就又要飲蜜糖
又要食西瓜
好彩我地個組唔駛飲5青汁炸
咪時我真係死俾你睇呀
團契完咗之後就幫bb手
睇住d細路玩跳繩
真係幾好笑
不過佢地真係好勁
玩咁多野都唔累......
之後中級組體能章考試
我又想玩
咁就跑咗轉囉
竟然同志偉
朱建發一樣成績^^
跟住就同哿君
朱建發去北京水餃食野
食玩之後搵咗志偉去影貼紙相
唉~~~死人黃志偉又要等埋伍小姐一齊出黎
搞到鬼咁夜先黎到
之後佢又要唔知講咗d咩激嬲咗劉哿君
搞到影個振時冇曬心情
講真吖
我係第一次見到哿君咁樣
我當時都唔知講咩好
問佢咩事佢一係唔講
一係就話冇野
見到佢咁樣我又好唔開心
但係又唔知可以做d咩去安慰佢
唉~~~
我個時唔知點解好想同佢講我鍾意佢
但係因為好多因素嘅影響
最尾都係冇講到......
|
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
2006-07-28  |
分類: 未分類 |
今日返教會玩咗一輪之後
就去同朱建發
哿君同庭昕去睇戲
我地睇咗魔怪屋
都幾好啦
起碼冇4條腿咁悶^^
不過哿君同庭昕就有d唔啱傾
咩事就唔講la
總括黎講
今日都幾開心
嘩!!!好眼訓呀
唔講啦
係咁先啦......
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|