他一定很愛你 別把我比下去;)
今日朝早比康仔吹醒左XD 3通吹命鬼
之後我地又做左D野Q________Q我果腳好Q細力 益左佢 sad
之後搵呀嫂 哈XD 跟住w0w 去左呀嫂個公園囝到坐 sad 坐坐下心情d0wn左=v=
之後我唔知點脾氣無啦啦出黎 唔理呀嫂/康仔=v=! 自己番左黑沙環
我坐左陣呀康打黎我咪番去陪佢 地!! 跟住搵芳芳XD
跟住西利囉=V=! ABCDEFG講完XD
跟住我番左去食飯-3- 沖涼 之後落左黎 唔見左芳芳=V=!
得番呀嫂同呀康=V=! 跟住見住佢地好SWEET咁上左巴士=V=!
而家 哈哈!!!!!!-.-無野做 聽歌 仔XD 完埸
留CM 好友們XD
<得意? <<殊XD
|