做人條仔莫過於想自己條女開心 但要自己條女開心 應該要做D咩? 咁我就唔明啦 可能我做唔到完美情人55 加上我樣子唔掂水 要做起上黎難上加難0K0K 呢樣我明白 今朝囉- -扯左6飛煙嫁MA 諗住留D比食雞 點知佢又黎唔到 攪到我掉哂D煙落去垃圾桶到 哂料! 跟住又剪左個柒頭 雖然我都係柒頭姐-.-V 不過有樣野最開心既係 哄得番我最愛果位=V=! LpL l0ve u8day 希望forever啦 等到呢日先算 =================打完收工=================