2007 年 4 月 26 日 星期四  |
| __ |
刁...死爛學校..剪成個hi甘............
日...刁..曹..草..靠...
埃....
老婆.......我好雖阿><.....
|
| 刊登時間:2007-04-26 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
| ___ |
今日又努力返工拉....
雖然近日吃既蛋糕係平淡d - -好似莫乜意義- -5g你覺得點呢.....
你又叫我5好搞甘多野...所以我5g點拉...
唯有星期6去海洋公園拉...你中5中意阿.. |
| 刊登時間:2007-04-25 04:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 137 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|