2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| ___ |
今日3点又要翻工拉....哎><!!!!
算拉..几辛苦都好..都要做+拉...哈哈...
昨天老婆我玩得真系好开心+...5系因为可以咩..系莫见你甘耐终于可以揽住你训下拉...哈哈..老婆多谢晒你^ ^
星期6如果得+话.我再来过^ ^
|
| 刊登時間:2007-11-06 12:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| ___ |
嘻嘻...你中2区D歌就得..5好罗入面D意思当正就得拉..知道未..
METOO..我都好开心^ ^
天日又要翻拉><....555
真系惨><...555
不过算拉..哈哈..还有个星期6...多谢晒老婆^ ^送甘多多野比我用啊...哈哈
___ |
| 刊登時間:2007-11-05 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 137 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|