我個fd前幾日話約我去溜冰喎,我自己當然唔識啦^^=.=",但覺得好似好好玩喎,我諗我都可以,我咪話應該ok,點知原來我地唔夠人,所以就唔去,話等我個fd去完日本先算啦,佢話係日本玩7日先番黎,但佢都唔知係唔係喎....好無奈=.='