今日我睇電視有套野叫香港力量 話 有個阿伯就同兩個有錢佬講3個禮拜後去佢地屋企門口敲鑼跟住佢地就會死
第一個有錢佬係屋企坐左三個星期跟住個阿伯敲鑼佢就死左 第二個有錢人就去左幫自己以前條村裝收 d人為左多謝佢同佢食飯所以聽唔到鑼聲死唔去(= =)咁都得
我心想如果我係佢俾曬d錢自己老婆好過啦