yiu::*波//

2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天
頹廢一day 呆滯

金日放學同源源去左踩車~右係去馬鞍山~.~

金日真係好囇~一路都係曬住大陽@@個身出哂水=0=

慢踩用左45min先去到~去到右食雪糕........我同源源都買左o.k.2個半果d...........

食到一半.......個雪糕筒比我lin爆左.....仆你個街~.~

食元個雪糕右買左個雪米痴.............超正.......食元之後源源玩跳樓梯.....我玩起頭><......好q難

玩到6點到就踩返去啦.........踩踩下個7源爆太........e次仆街啦........找左超耐先找到單車鋪.......用左$30=o=

出右唔知點出返番去喎...........結果8點到先返到屋企......右比人diu........

返到去玩左陣魔獸右無得玩...........jw~sor呀><

之後=炸雞無啦啦話請我飲酒...........我一定去啦~.~買左一打到.........去左籃球場飲...........

12點幾先返到屋企............金日返學都仲暈暈地=0=(by.......9-may)




2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
無咩野做既一日

金日12點醒左~打左一陣機~之後就問老豆囉錢出去食野~

踩車去左紫竹林食左腸fun同豆漿~10$-0-""返到去唔飽右食左個公仔面~

之後等lazy放工上左佢個樓梯口吹水~走果屎比左佢盒煙我keep住-0-

返到屋企打左陣機右訓左...........醒果屎就食飯~6點到-0-""""

但係見到我個腰bad比人打開哂~lazy盒野仲係個腰bad到~e之仆街啦

一定有人開過~問題就係唔知咩人開過-0-"""食飯果時無人講過...........無人出聲(汗=.=""""")

食元野就右打機~8點半出左去比返盒野lazy~見到唔佢~比低左呀明

但係比人強姦哂..........唔關我事嫁=0=

返到去就打日記啦............................................

p.s.可能e個星期我日日都出街~BECAUS可能泥咁E個星期唔可以出>0<

老豆老無好似怕我去運毒咁..........日日都問我同咩人出~去WHERE~去做咩........煩到ALL吉

你地打泥我屋企果屎我老豆老無可能會係咁問你野~你FELL到煩就CUT佢線得嫁啦=0=




2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天
踩車

金日10點到醒左..........打左陣機就同我+姐同佢d fd過左明星飲茶..........食左好小野=o=

1點到佢地就樂下面租車車~.~之後就向大尾進發~

我都做左碌車黨=o=踩得超慢慢慢.........個幾鐘先去到~有一個小炒~.~

4點出返泥~返泥果屎係工業村見到源源~林沖同佢地d fd~之後就同佢地去三門仔等恩樂

佢好快到~我地就開始出去啦~去到消防局果到~lok哥話踩馬路~點知佢比部的屎老bot~.~

之後我地8丁油就一齊沖去雙喬~正到all吉=0=

但係踩左一個晏就唔係好9氣=.=源源踩rb右快到all吉~係到追2部rd~快快快=o=~未到馬場就唔見左佢~.~

恰9我既~仆你個臭街街~.~我地係雙喬坐到7點到就返左去~

番大埔途中右有2條油同源源玩=.=但係去到公路就無追~我地係到老爆= =源源唔跳做咩野慢左好多~

我同lok哥係到老跑~佢地唔知做咩q野超慢~停低先知個死老野"要"骨痛~

個kind子就卜野卜到大比抽筋-.-返去果屎無哂水.....嗚

返到屋企食飯食到9點到右出左去~同佢地過左海濱無台坐~同個kai子係到玩水~

我無奶野~.~過左陣就出左碼頭.................我地係到玩壓彎~超好玩= =沖哥淆低唔玩~.~

之後去左太和舞台坐~我番屋企拎番條車c..因為!!唔講比你知~.~之後去左seven買野食

佢地個身臭到仆街==凸別係林沖~好似死老鼠咁撚臭=0=

食元野就同源源去送lok哥去海濱~之後就走啦~點知右見到班紫白黑~幾日前見挑元人地機~

淆低~即閃~踩得好快=0=好快就番到屋企~比我老無diu~無撚理佢......之後大教訓




2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天
............

金日12點幾醒左........食元野之後就同黑柴出左一號馬頭.........

踩踩下見到班子白黑= =個個都眼啤啤.....右有條油再住個大喇叭.........7到仆街

4點幾返左泥.............呀媽右話唔出街...........之後無野做係屋企打機

玩跑跑雞丁車(一隻onlingame既名)=口=""超好玩.........

7點到食飯.........食元之後去咁山坐.......坐左一陣就過無台吹水

去左買炸大腸同fish ball~超好味同~.~

之後呀明講onlinegam=口=笑到仆街=.="""

返泥果屎右買左碗生菜魚肉~~e+好飽




2006 年 5 月 4 日  星期四   雨天
.........

金日上英文堂超好笑......呀sir係咁講9.....右問林沖會唔會同9隻秋

唔知係咪有心玩小黑= =總之好笑啦............晏就去左咁山食野~

揚沖雞+凍豬~好味道>3<""中文比人記左2個板.......

唉......好撚唔like個中文呀sir~99屎屎咁

放學就同源源去借左對黑色腳雞之後就同埋細mouse去馬山囉返小黑部細淑

去果屎用左一個鐘都泥= =3個人2部車....右有小小毛毛乳.....踩得超慢

去到馬山見到部車無比人囉到就真係feel到好好運.....

個傻仔林沖都唔知點鎖車既.........真是的.......

源源做左個超大覺到既甩尾=.=超型...馬山d學生妹見到係到呻吟=3=""

之後係o.k坐左陣食左個雪糕就返泥

.........3人3車但係都係好慢........細鼠真係好慢好慢........

之到屋企食飯............打機打到我傻...........係咁老死><

之後沖涼打日記=.=




« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »