金日10點到醒左..........打左陣機就同我+姐同佢d fd過左明星飲茶..........食左好小野=o=
1點到佢地就樂下面租車車~.~之後就向大尾進發~
我都做左碌車黨=o=踩得超慢慢慢.........個幾鐘先去到~有一個小炒~.~
4點出返泥~返泥果屎係工業村見到源源~林沖同佢地d fd~之後就同佢地去三門仔等恩樂
佢好快到~我地就開始出去啦~去到消防局果到~lok哥話踩馬路~點知佢比部的屎老bot~.~
之後我地8丁油就一齊沖去雙喬~正到all吉=0=
但係踩左一個晏就唔係好9氣=.=源源踩rb右快到all吉~係到追2部rd~快快快=o=~未到馬場就唔見左佢~.~
恰9我既~仆你個臭街街~.~我地係雙喬坐到7點到就返左去~
番大埔途中右有2條油同源源玩=.=但係去到公路就無追~我地係到老爆= =源源唔跳做咩野慢左好多~
我同lok哥係到老跑~佢地唔知做咩q野超慢~停低先知個死老野"要"骨痛~
個kind子就卜野卜到大比抽筋-.-返去果屎無哂水.....嗚
返到屋企食飯食到9點到右出左去~同佢地過左海濱無台坐~同個kai子係到玩水~
我無奶野~.~過左陣就出左碼頭.................我地係到玩壓彎~超好玩= =沖哥淆低唔玩~.~
之後去左太和舞台坐~我番屋企拎番條車c..因為!!唔講比你知~.~之後去左seven買野食
佢地個身臭到仆街==凸別係林沖~好似死老鼠咁撚臭=0=
食元野就同源源去送lok哥去海濱~之後就走啦~點知右見到班紫白黑~幾日前見挑元人地機~
淆低~即閃~踩得好快=0=好快就番到屋企~比我老無diu~無撚理佢......之後大教訓 |