小丑神

2010 年 9 月 9 日  星期四   晴天


2010-09-09 分類: 未分類

今日我係醫院到見到鄭偉良  聽到個咪叫鄭偉良去room3哥時我重行去  哥時先見到a哥哥  話說去到今日已經食左3盒月餅






訪客留言 (返回 a35624700 的日誌)


imizuxD 於 2010-09-17 04:53 PM 發表:
哇, 甘快開始食既您.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]